Про популяризацію інформаційної та медійної грамотності

Управління освіти і науки обласної державної адміністрації інформує про те, що за результатами досліджень встановлено, що українські підлітки щодня проводять чимало свого часу у соціальних мережах. Так, 44,7% дітей протягом робочого тижня проводять у соціальних мережах 4 години і більше, а у вихідні цей показник зростає
до 54,9%. Водночас Україна є однією з найчисельніших аудиторій TikTok в Європі.
Разом з тим, TikTok є популярним майданчиком для поширення російської пропаганди та недостатньо модерує розміщену дезінформацію, що було виявлено у дослідженні міжнародної правозахисної організації Global Witness у травні 2024 року.
Тому, у Центрі протидії дезінформації при РНБО вважають, що ТікTок зараз став ключовим майданчиком для роботи російської пропаганди на українську аудиторію.
З метою популяризації інформаційної та медійної грамотності у TikTok з грудня 2024 року працює розважально-просвітницький канал «Fake.Busters /Мисливці за фейками», який створено Благодійною організацією «Smart Angel» за підтримки ПРООН в Україні та фінансування уряду Японії. На каналі розміщено відеосерії з актуальних питань протидії дезінформації в соціальних мережах. Наразі контент каналу зібрав близько 2 мільйонів переглядів і понад 115 тисяч реакцій аудиторії.
Канал доступний за посиланням:

https://www.tiktok.com/@fake.busters

Джерело: управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації

Людям із порушенням зору